A Honlapon leadott rendelések kiszállítása a GLS futárszolgálattal történik, a Vásárló által megadott címre. A csomag biztosított küldeményként kerül feladásra.

Kiszállítás ideje

A futárszolgálat hétfőtől-péntekig, 08:00-17:00 óra között kézbesíti a megrendeléseket. Szállítási címként célszerű olyan címet megadni (pl. munkahely címe), ahol a szállítási időszakban a Vásárló biztosan át tudja venni a megrendelt terméket. Amennyiben a Vásárló munkahelyének címére kéri a szállítást, feltétlenül gondoskodjon róla, hogy tudjanak a csomag érkezéséről és legyen valaki, aki azt át tudja venni (pl.: portás stb.), valamint rendelkezzen az átvételhez szükséges összeggel.

A 24 órás kiszállítást csak abban az esetben tudjuk teljesíteni, amennyiben:

  • a Vevő által megrendelt termék raktáron van
  • a megrendelés visszaigazolása a megrendelés napján legkésőbb 15:00-ig megtörténik
  • a megrendelés munkanapon történik és az azt követő nap is munkanap

Mi történik, ha nem tartózkodik a megadott címen?

Ha az első kiszállításkor a futár nem találja a Vásárlót az általa megadott szállítási címen, akkor egy értesítőt hagy a postaládában, vagy az ajtón a telefonszámával. A következő napon a csomag újra kiszállításra kerül, ill. a Vásárlónak lehetősége van a futárral az értesítőn megadott telefonszámon másik időpontot egyeztetni.

A futárszolgálat összesen kétszeri kézbesítést kísérel meg, azonban, ha a 2. kiszállítás is sikertelen – Vásárlónak felróható okból -, akkor a futár a terméket visszaszállítja Szolgáltatóhoz és a Szolgáltató azt továbbértékesítheti, a megrendelést pedig törölheti. Ilyen esetben, ha a Vásárló utólag mégis kéri a termék újbóli kiszállítás, köteles az új kiszállítás költségét megfizetni a Szolgáltató részére.

A terméknek a futártól való átvételével illetve az átvételt igazoló dokumentum aláírásával a termék mennyiségi és minőségi átvétele megtörténik, ami azt jelenti, hogy az átvételt követően a Szolgáltatónak utólag mennyiségi és minőségi reklamációt nem áll módjában elfogadni. A szállítólevél aláírásával tehát elismeri, hogy az átvett csomag mind külsőleg, mind pedig tartalmát illetően megfelel a megrendelésében foglaltaknak (nem hiányos a csomag tartalma, nem sérült a csomagolás vagy a termék).

A csomag átvételekor a kézbesítő jelenlétében a Vásárló köteles ellenőrizni annak külső sértetlenségét.

Amennyiben az átvételkor láthatóan sérült a csomagolás vagy a termék, és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a termék visszavételét Szolgáltató díjmentesen biztosítja. Az átvételt követően észlelt sérülésért Szolgáltató felelősséget nem vállal!

A kiszállítás költsége

A kiszállítás Magyarország egész területén ingyenes.

A kiszállítás határideje

A megrendelés kiszállításának határideje 2-6 munkanap.

A felek eltérő megállapodásának hiányában a futárszolgálat köteles a szerződés megkötését követően késedelem nélkül, de legkésőbb harminc napon belül kiszállítani a terméket.  

A futárszolgálat késedelme esetén a Vásárló jogosult póthatáridőt kitűzni. Ha a futárszolgálat a póthatáridőn belül sem teljesít, a Vásárló jogosult a szerződéstől elállni. 

A Vásárló akkor jogosult póthatáridő kitűzése nélkül elállni a szerződéstől, ha

a) a futárszolgálat a szerződés teljesítését megtagadta; vagy

b) a szerződést a felek megállapodása szerint vagy a szolgáltatás felismerhető rendeltetésénél fogva a meghatározott teljesítési időben – és nem máskor – kellett volna teljesíteni.

Személyes átvétel

Személyes átvételre jelenleg nincs lehetőség.